Pregled in vnos (A)

 

Meni se uporablja za administratorje sistema eTm, kjer lahko urejate elektronske obrazce ter potne naloge za delavce, katerim ste administrator.

 

V meniju pregled in vnos elektronskih obrazcev lahko s klikom na koledar izberete določeno obdobje, ter preverite, kateri elektronski obrazci so že oddani. Preverite lahko tudi ali so elektronski obrazci podpisani ali zavrnjeni.

 

 

Pomen ikon:

 

Pomik na pretekli mesec

Pomik na naslednji mesec

Koledar obdobja

Dodajanje dokumenta

 

Urejanje elektronskega obrazca ali potnega naloga za določenega delavca

 

S klikom na ikona lupa , se odpre šifrant delavca,

 

 

kjer izberete določenega delavca.

 

 

S klikom na puščico lahko izberete obdobje, za katerega želite preverite Elektronske dokumente. S klikom na ikono koledar pa lahko izberete točno določeno obdobje.

 

 

 

Pomen polj:

 

Datum elektronskega obrazca

Dogodek elektronskega obrazca

Status elektronskega obrazca (Potrjen, Zavrnjen, Čaka na potrditev, v urejanju)

Brisanje elektronskega obrazca

 

Dokumente, ki še niso podpisani, lahko poljubno urejate ali izbrišete. Dokumente vrnete v status urejanja s klikom na vrstico. Elektronski obrazec lahko izbrišete s klikom na ikono briši samo v primeru, kadar še elektronski obrazec ni podpisan.