Meni se uporablja za administratorje sistema eTm, kjer lahko urejate elektronske obrazce ter potne naloge za delavce, katerim ste administrator.
V meniju pregled in vnos elektronskih obrazcev lahko s klikom na koledar izberete določeno obdobje, ter preverite, kateri elektronski obrazci so že oddani. Preverite lahko tudi ali so elektronski obrazci podpisani ali zavrnjeni.
Pomen ikon:
|
Pomik na pretekli mesec |
|
Pomik na naslednji mesec |
|
Koledar obdobja |
Dodajanje dokumenta |
Urejanje elektronskega obrazca ali potnega naloga za določenega delavca
S klikom na ikona lupa , se odpre šifrant delavca,
kjer izberete določenega delavca.
S klikom na puščico lahko izberete obdobje, za katerega želite preverite Elektronske dokumente. S klikom na ikono koledar pa lahko izberete točno določeno obdobje.
Pomen polj:
|
Datum elektronskega obrazca |
|
Dogodek elektronskega obrazca |
|
Status elektronskega obrazca (Potrjen, Zavrnjen, Čaka na potrditev, v urejanju) |
|
Brisanje elektronskega obrazca |
Dokumente, ki še niso podpisani, lahko poljubno urejate ali izbrišete. Dokumente vrnete v status urejanja s klikom na vrstico. Elektronski obrazec lahko izbrišete s klikom na ikono briši samo v primeru, kadar še elektronski obrazec ni podpisan.