Elektronski obrazec Obvestilo šefu uporabite, kadar želite nadrejenemu poslati kakšno sporočilo ali informacijo.
S klikom na polje Dodaj dokument izberete ustrezen elektronski obrazec.
V spustnem meniju izberete željen elektronski obrazec
Ko izberete željeno vrsto zahtevka, kliknete gumb dodaj
Odpre se okno, v katerem izpolnite naslednja polja:
•Za datum – vnesete datum
•Opis zahtevka – Opišete razlog spremembe dogodka
•Podpisnik – Izberete ustreznega podpisnika
•Priloge – V elektronski zahtevek lahko dodate razne priloge oz. dokazila
Pomen ikon:
|
Elektronski obrazec se shrane in zapre. Možno ga je še urejati |
|
Izpis elektronskega obrazca |
|
Preklic elektronskega obrazca |
|
Preverjanje vnesenih polj, ter oddaja obrazca v podpis |
Ko imate vnesena vsa polja v elektronskem zahtevku, lahko s klikom na ikono Preveri in oddaj, oddate elektronski zahtevek. V primeru, da nimate izpolnjenih vseh potrebnih polj, ki so potrebna za oddajo elektronskega obrazca, vas program na to tudi opozori z naslednjimi komentarji:
V polju status je zapisan komentar, ki vsebuje ime in priimek podpisnika, ter status Čaka na potrditev. Ko ga podpisnik podpiše, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje ime in priimek podpisnika ter status Potrjeno / podpisano. Če ga podpisnik zavrne, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje ime in priimek podpisnika ter status Zavrnjeno.
V primeru, da boste elektronski zahtevek oddali kasneje, ga lahko s klikom na ikono Shrani in zapri tudi zaprete, ter ga kasneje pošljete v podpis.
S klikom na ikono Izpis, se elektronski zahtevek izpiše.