Popravek dogodka

 

Elektronski zahtevek Popravek dogodka, uporabite v primeru, kadar želite za določen datum popraviti dogodek. Če želite dodati nov elektronski obrazec, kliknete na ikono Dodaj dokument.

 

 

V spustnem meniju izberete željen elektronski obrazec

 

 

Ko izberete željeno vrsto zahtevka, kliknete gumb dodaj

 

 

Odpre se okno, v katerem izpolnite naslednja polja:

 

 

      Popravek za datum – s klikom na ikono koledar izberete datum, v katerem boste popravili dogodek.

      Izbira pozicije – S klikom na spustni meni, Izberete pozicijo, katero želite spremeniti

      Dogodek – izberete dogodek, katerega želite spremeniti

      Datum in čas – spremenite ustrezen datum in čas

      Opis zahtevka – Opišete razlog spremembe dogodka

      Podpisnik – Izberete ustreznega podpisnika

      Priloge – V elektronski zahtevek lahko dodate razne priloge oz. dokazila

 

 

Pomen ikon:

 

Elektronski obrazec se shrane in zapre. Možno ga je še urejati

Izpis elektronskega obrazca

Preklic elektronskega obrazca

Preverjanje vnesenih polj, ter oddaja obrazca v podpis

 

Ko imate v elektronskem zahtevku vnesena vsa polja, lahko s klikom na ikono Preveri in oddaj, oddate elektronski zahtevek. V primeru, da nimate izpolnjenih vseh potrebnih polj, ki so potrebna za oddajo elektronskega obrazca, vas program na to tudi opozori z naslednjimi komentarji:

 

 

V polju status je zapisan komentar, ki vsebuje ime in priimek podpisnika, ter status Čaka na potrditev. Ko ga podpisnik podpiše, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje ime in priimek podpisnika ter status Potrjeno / podpisano. Če ga podpisnik zavrne, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje  ime in priimek podpisnika ter status Zavrnjeno.

 

 

V primeru, da boste elektronski zahtevek oddali kasneje, ga lahko s klikom na ikono Shrani in zapri tudi zaprete. Elektronski obrazec lahko urejate, ter ga kasneje pošljete v podpis.

 

S klikom na ikono Izpis, se elektronski zahtevek izpiše.