Urejanje meseca

 

Elektronski obrazec Urejanje meseca, se uporablja, kadar želite urediti oz. dodatki dogodke v obdobju meseca.

 

S klikom na polje Dodaj dokument izberete ustrezen elektronski obrazec.

 

 

V spustnem meniju izberete željen elektronski obrazec

 

 

Ko izberete željeno vrsto zahtevka, kliknete gumb dodaj

 

 

Odpre se tabela, v kateri že imate vpisane mesečne dogodke in prisotnosti. Za ostale dneve lahko izpolnite obveznosti za dopuste in koriščenje ur (če želite v tabeli imeti tudi ostale dogodke, se nastavitve izvedejo v meniju Urejanje dogodkov) po dnevih, v okviru določenega meseca.

 

 

Pomen polj:

 

Delavec

Priimek in ime delavca

Vrsta dokumenta

Vrsta zahtevka

Datum dokumenta

Datum urejanja elektronskega zahtevka

Datum od, datum do

Izberete datum obdobja, v katerem boste urejali dogodke

Obdobje / leto

Prikazan je mesec in leto v katerem boste urejali dogodke

Prisotnost

Vpisane so vaše prisotnosti po posameznih dnevih za izbrani mesec.

Dopust

V polje posameznega dneva vpišete število ur vaše dnevne obveznosti za določen dan (10, 8, 6…itd).

Koriščenje ur

V polje posameznega dneva vpišete število ur vaše dnevne obveznosti za določen dan (10, 8, 6…itd).

Opis zahtevka

Opišete ustrezen opis zahtevka (Dopust in kompenzacijske ure za obdobje od 20.08.2018 do 31.08.2018).

Podpisnik

Izberete ustreznega podpisnika.

Priloge

V elektronski zahtevek lahko dodate razne priloge oz. dokazila.

 

Primer elektronskega obrazca Urejanje meseca

 

V primeru bomo dodali dogodke za dopust in koriščenje ur v mesecu avgustu in sicer od 20.08.2018 do 31.08.2018.

 

Ko dodate elektronski obrazec za spreminjane meseca, se v obrazcu že napolnjene obveznosti do tekočega datuma (v tem primeru od 01.08.2018 do 17.08.2018).

 

Dodajanje dopusta in koriščenja ur izvedete tako, da v posamezne dneve vpišete vašo dnevno prisotnost ur  (10, 8, 6…itd).

 

 

Vnesene obveznosti dopustov in koriščenja ur so prikazane na spodnji sliki.

 

 

Ko imate v elektronskem zahtevku vnesena vsa polja, lahko s klikom na ikono Preveri in oddaj, oddate elektronski zahtevek.

 

 

 

Pomen ikon:

 

Elektronski obrazec se shrane in zapre. Možno ga je še urejati.

Izpis elektronskega obrazca.

Preklic elektronskega obrazca.

Preverjanje vnesenih polj, ter oddaja obrazca v podpis.

 

V primeru, da nimate izpolnjenih vseh potrebnih polj, ki so potrebna za oddajo elektronskega obrazca, vas program na to tudi opozori z naslednjimi komentarji:

 

 

V polju status je zapisan komentar, ki vsebuje ime in priimek podpisnika, ter status Čaka na potrditev. Ko ga podpisnik podpiše, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje ime in priimek podpisnika ter status Potrjeno / podpisano. Če ga podpisnik zavrne, se v polje status izpiše besedilo, ki vsebuje  ime in priimek podpisnika ter status Zavrnjeno.

 

 

V primeru, da boste elektronski zahtevek oddali kasneje, ga lahko s klikom na ikono Shrani in zapri tudi zaprete. Elektronski obrazec lahko urejate, ter ga kasneje pošljete v podpis.

 

S klikom na ikono Izpis, se elektronski zahtevek izpiše.

 

 

V izpisu je prikaz dogodkov (dopustov in koriščenja ur) po dnevih z obveznostmi.