Podpisovanje MiniOffice

 

S klikom na bližnjico Moj.eTM se odpre program MiniOffice. S klikom na meni Elektronski dokumenti, se odpre spustno okno, izberete meni Podpisovanje

 

 

Odpre se okno za Podpisovanje E-Dokumentov, ki vsebuje elektronske obrazce oseb, za katere imate nastavljen status odgovorne osebe.

 

 

 

 

 

Opis polj:

 

Datum poslanega elektronskega obrazca

Vrsta elektronskega obrazca

Od katere osebe je bil poslan elektronski obrazec

 

S klikom na željen Elektronski obrazec (nap. Najava odsotnosti po dnevih), se bo odprlo okno s podrobnim opisom. 

 

 

Opis polj:

 

Delavec

Priimek in ime osebe, katera bo podpisala elektronski obrazec

Vrsta dokumenta

Številka in šifra elektronskega obrazca

Datum dokumenta

Datum poslanega elektronskega obrazca

Priimek in Ime

Priimek in ime delavca, kateri vam je poslal elektronski obrazec

Obdobje odsotnosti

Datum obdobja odsotnosti

Dogodek

Ime dogodka

Opis zahtevka

Opis elektronskega obrazca

 

Opis ikon:

 

Info tipka

Pomik na predhodni elektronski obrazec

Pomik na naslednji elektronski obrazec

Zavrnitev elektronskega obrazca

Potrditev elektronskega obrazca

 

S klikom na ikono Info se odpre okno, ki vsebuje naslednje informacije o delavcu ki vam je poslal elektronski obrazec:

      Saldo delavca

      Saldo dopusta

 

S klikom na ikono Podpiši, potrdimo elektronski obrazec. Delavec dobi elektronsko sporočilo, s katerim je obveščen, da je elektronski obrazec podpisan. Ure se avtomatsko poknjižijo v sistem eTM.

 

 

S klikom na ikono Zavrni se elektronski obrazec zavrne. V tem primeru se bo odprlo novo okno, v katerega vpišete razlog zavrnitve. Na osnovi vpisanega razloga bo delavec popravil ali dopolnil elektronski obrazec.

 

 

Po opisu razloga zavrnitve, kliknete na ikono Zavrni.